再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期四, 3月 30, 2006


呢張地圖係 popo 畫俾我的,要留番個底先!

今日同網友講開經屋,我又覺得好多o野係整定的...
好以呢期氹仔經屋,其實我從來冇諗過會有我份的...
因為我根本冇留意經屋排到幾多 NUMBER,
我諗住佢下次又係俾黑沙環我揀,我都唔會要了...
結果無啦啦寄封信o黎俾我揀氹仔樓...

開頭諗住唔夠錢俾首期,我諗住實要放棄...
後尾有人話借俾我,
咁結果我又順利咁買o左返o黎...

我成日覺得自己傻人有傻福,
我成日戇居居的...
胡里胡塗就做o左一件事...

我係懵得好緊要的人!
最簡單o既一件事:
我飲開個紅酒杯我見到o係廚房浸o係度...
咁我就洗o左佢...
有一晚我如常咁飲,
跟住屋企人問我:你唔覺得有咩唔同?
我:o下?有咩唔同?
佢:你唔覺個紅酒杯大o左o的咩?
我:我上次洗時覺得佢好似大o左少少,我以為佢o係水入面折射咁睇,所以好似大o左o的...
佢:我俾你激死!我打爛o左你個杯,買唔番個 size,買o左個大o既俾你呀...
我:....................................(望o下個杯,好似又真係大個o的,其實我唔肯定。)
佢:早知唔話你知!話俾你知都係蹝氣!
我:呃...................................

我就係咁懵o既一個人! :p

5 Comments:

At 4/01/2006 10:28:00 上午, Blogger tendy said...

哦???....藍雨又買樓?? 不是剛剛才買左嗎??? 咁又要恭喜你了~~

 
At 4/01/2006 01:49:00 下午, Blogger 藍雨 said...

梗係唔係!
講緊之前o個度...

 
At 4/02/2006 06:17:00 下午, Anonymous 匿名 said...

Just love the feeling of buying new furnitures for a new house....not thinking about the expenses first....

 
At 4/04/2006 03:13:00 下午, Anonymous 匿名 said...

哈哈 傻人有傻福 我好相信係咁嫁~

我記我細細個 同2哥起家睇tv
我用小chair排成行訓起度睇
睇睇下 有人按門鐘
2哥又要我去睇邊個
我竟然去開門~!!!
之後個男人唔入黎 仲起門口鬧我
話我好開門俾佢 好彩佢係郵差
唔係壞人 係既話就慘喇~!
我當時其實諗:我家咁窮得老鼠,2哥同我
邊有野偷~

而家諗番都覺得好蠢~好彩果位係郵差~!
唔係變態佬~

 
At 4/07/2006 09:28:00 上午, Blogger 藍雨 said...

POPO:
o個個郵差叔叔真好人!
鬧你係點醒你! :p

 

發佈留言

<< Home