再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期五, 3月 24, 2006

RAINY

好想將英文名改叫 rainy... (現在才改已經太遲)
沒甚麼理由,只因我愛 雨~
所以所有網名均有"雨"字...

藍雨 太普通,太多人用! (但我喜歡"藍雨"這首老歌)
還是 寒冰雨 更適合我個人...
雨兒 是比較少人知道的網名,只是...到底還是有人會猜度出是我。

而最令人啼笑皆非的是:大家都以為我的英文名叫 YOYO~
好吧!
我便順應民意,自認是 YOYO 好了...
哈哈~~

3 Comments:

At 3/26/2006 05:01:00 下午, Anonymous 匿名 said...

You say "cold rain" sounds more like you; hm, think of it this way, everything is so refreshing after RAIN.... it is raining cats and dogs outside now in Singapore, so nice and cool and refreshing for hot day like today.

Cheers !!!

 
At 3/26/2006 06:47:00 下午, Blogger 藍雨 said...

"it is raining cats and dogs outside now" 呢句成語,
如果冇學過,我一定會以為係落貓落狗,哈哈~~
好耐冇見人咁講了~

落完雨的確係清新好多,
或許更會見到雨後彩虹呢~ :>

 
At 3/28/2006 03:17:00 上午, Anonymous 匿名 said...

rainy做名都幾老土播 -_=.

yoyo唔錯~ 係好多人喜愛既搖搖~

 

發佈留言

<< Home