再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期五, 3月 24, 2006

香水

潮濕天氣洗o既衫都有股討厭的味道,雖然早被抽濕機抽乾,
但那股怪味總令人覺得郁悶!
所以今朝噴o左少少香水先返工...
我唔係"姿整"o既人,係一個不修邊幅o既女人~
香水實在好少噴...
通常都係人地送,自己都好似未買過...
今日噴o既係西瓜味香水~
其實我唔鍾意生果味香水,感覺上係少女先會用...
(但唔用的話,佢就會長年被擱置一旁。)
我比較鍾意 花香味香水,尤其清香o既茉莉花味!
討厭難聞又濃味的...

唔知點解,每朝返工都見好多人一路行一路啃麵包...
真係咁趕嗎?
食 係人生一大樂事,並非單純性為o左撐飽肚皮!
連食都咁求其,咁點樣去享受生活呢?
我從來未試過咁樣一路行一路食早餐,
一來我唔多鍾意食麵包,
二來咁樣實在不雅...

已經好耐冇o係街度一路行一路食o野...
(除o左o係 HK 街邊企o係度食 臭豆腐 外)
人愈大,愈覺得咁樣係失儀!
我唔係o的咩o既 lady!
但總係唔多願意咁樣做...
因為咁樣好容易整污槽o的衫,我寧願買返屋企慢慢食好過...



2 Comments:

At 3/26/2006 05:09:00 下午, Anonymous 匿名 said...

Food and eating, my favorite companion... esp enjoy cooking for the ones I love....What a joy !

 
At 3/26/2006 06:49:00 下午, Blogger 藍雨 said...

我同你一樣~ :>

 

發佈留言

<< Home