再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期一, 7月 30, 2007

逛街不是我專長

去o左 HK 3 日,日日都係逛逛逛...
累到我死咁滯!
第一日去 灣仔睇動漫展,入場排隊排餐懵!
以為好短路,點知排完一輪入去,原來入面又排過!
排o左成粒鐘先入到場!
最慘就係入到去,同 fd 排隊買"天下"o既手辦公仔,估唔到要排一條九曲十三彎o既隊...
又排成個鐘!超變態!
真係 係 HK人 先會咁癲排隊!
如果係澳門,保證無呢o的咁恐佈o既排隊情況!

第一日
中午去到 HK,同o古 lu 會合後,就起程入油塘放低o的行李!
然後先出去灣仔食o野,再去動漫展...
點知因為乜都要排隊,由下午 4 點去到 9 點...
更慘o既係:我地走時唔知地鐵站o係邊!
一路行行行,見到有小巴停路邊,司機猛嗌:15 蚊去到旺角朗豪坊!
我地梗係第一時間(標)上車!
去到朗豪坊,食埋扒王之王,逛朗豪坊逛到 11 點,就打道回府!
我直頭聞到自己個身同頭o既(宿)味!
o個日又出汗又乾、又出汗又乾,幾恐佈!

到第二日同今日,都係逛足成日街,夜晚返去幾乎散晒!

我呢 3 日逛o既街,肯定多過我一年逛街o既時間!

唔係講笑!

我絕對唔係"逛街"o既材料!

我寧可o係屋企睇o下書好過...@@"

2 Comments:

At 7/31/2007 09:07:00 上午, Anonymous 匿名 said...

我上個月去香港. 都係去食扒王之王

 
At 8/02/2007 12:51:00 上午, Blogger elaine said...

It's so unlucky!
I can't meet u -_-"

 

發佈留言

<< Home