再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期五, 7月 27, 2007

HK

明日去 HK,我當然係食食食!
我要食 臭豆腐!
我要食 煎鵝肝!
我要食.........................諗唔到!@@"

乜我想食o既o野,原來得咁少o既o羊?一.一"

今次又係住 油塘,好遠耶~~
不過勝在唔使錢!
但我一諗起由旺角去油塘要搭十幾個站,
由地鐵站去到鯉魚門村o的鯉 x 樓,
首先要上山、又要經過大商場,
再往上走...要半小時!
嚇死人!
真係好鬼遠,唔怪得 HK o的人要放工就去飲酒...

唔同澳門人,半夜先出動...

HK o的路實在太遠了....

1 Comments:

At 7/27/2007 11:57:00 下午, Blogger elaine said...

都ok啦,起碼有地站到丫

我個樹無地到嫁-__-

 

發佈留言

<< Home