再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期一, 1月 08, 2007

金沙 buffet

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

前晚去o左 Sands 食 buffet,$ 188-/位 另加一。
記住之前先去大堂攪張 金沙咭,食 buffet 時有 9 折!
大家最好先打電話訂定位!
o個晚好爆,有好多人要等位...
訂座電話:28883388

我開頭食生冷o野食到飽晒,竟然冇食過熱o野...
(除o左 芝士焗龍蝦仔 外,乜熱o野都冇食過,因為飽到食唔落。真係第一次咁食 buffet...)
不過我覺得抵食,值得再次幫襯!
冷盤好多,熱o野較少款。
呢個 buffet 只適合鍾意食涷海鮮o既朋友幫襯...

生蠔 ~ 幾新鮮,好少 buffet 食到呢o的咁新鮮o既生蠔~
(唔夠大隻,我食o左好多。今日仲健在,冇肚疴。)
阿拉斯加長腳蟹腳 ~ 佢已經切開一半,用叉一拮就食得,好似蟹柳咁。食得過~
龍蝦鉗 ~ 啖啖肉,不過我唔鍾意。覺得佢好"霉"~
涷蟹 ~ 好多羔,不過我覺得一般。
涷大頭蝦 ~ 都 ok
三文魚 ~ 又厚又大o舊, ok。
赤貝、八爪魚、鯛魚 ~ 好韌,一食就知雪o左超耐!唔好食!
冷麵、沙律 我冇食到。
壽司 ~ 嘩!硬到呀!
芝士焗龍蝦仔 ~ 最好味呢樣,不過佢冇乜芝士味,仲有陣芥醬味!
甜品 有好多款,味道一般~
生果,朱古力噴泉、羅宋湯、雞湯
雪糕 ~ 係 Haagen Dazs
熱食有:意大利海鮮盤、叉燒油雞鴨、炒飯、扒、生煎包 等。
但我冇食過...

我o的朋友話 海鮮盤 同 扒 都 ok~
自助飲品:橙汁、西柚汁、蘋果汁

仲可以即場叫:咖啡、奶茶、檸茶。

好遺憾冇炒蟹食、又冇我至愛o既咖喱...

1 Comments:

At 1/08/2007 04:36:00 下午, Blogger Mommy Dearest said...

好抵食! 有阿拉斯加長腳蟹腳,芝士焗龍蝦仔, enough lor!

 

發佈留言

<< Home