再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期日, 6月 18, 2006

魚仔花生

媽媽我愛你 給我帶來一大包佢精心製作o既 魚仔花生,另加一包蝦仔。
我就將蝦仔混埋落魚仔花生度,好有o趙頭...
香香脆脆卜卜卜.... :>
好食到唔停得口!
不過同我想像中有少少出入,
因為澳門去印尼食店買o既魚仔花生,係甜的。
但呢o的係少少鹹,完全唔同口味!

不過都頗熱氣,攪到我唔可以狂食!
唯有日日食少少... :p

1 Comments:

At 6/20/2006 12:53:00 上午, Anonymous 匿名 said...

The little fish, yes, you can add sugar and chilli inside; but nowadays my hubby doesn't like sweet stuff, so make it salty to go with rice and porridge.

The prawns you can actually put on top of fried vegetable or steamed cake, very nice.

 

發佈留言

<< Home