再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期二, 2月 27, 2007

返工利是

由於公司有幾個判頭,而好多時佢地有o的o野都會叫我幫手打...
所以新年少不免要封番封利是俾我...
識做o既,通常都會俾一百,有o的會俾五十,有o的更石o既,廿蚊都夠膽俾...

須知道,一年我都要幫佢地攪唔少文件...
對於俾廿蚊我o既判頭,我通常都會嗤之以鼻!(心裡發出"o即o即"聲)
俾一百蚊o既,我心裡會想:都算你識造...o黑o黑!

雖然係現實o左少少,
但這是一年中我唯一有賺的日子啊!

好心o的判頭搵咁多,咪鬼慳o個一百幾十啦~~
平時我已經白幫佢造o野...
唔係我老闆叫,我真係睬佢地都傻!一.一

1 Comments:

At 2/27/2007 05:16:00 下午, Blogger Mommy Dearest said...

o黑, 應該俾多o的啦! -@@-

 

發佈留言

<< Home