再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期六, 1月 27, 2007

你識唔識整呀?

呢幾日聽得最多o既說話,係:你識唔識整呀?

早兩日收到禮物後,第一樣拆o黎食o既係:mommy o既 菠蘿酥~
我地一路食一路話好好味,我妹問我:你識唔識整呀?
我:...................一.一"

跟住食 bees o既 冰皮月餅:黑糯米皮、芝士藍莓餡的~
我老豆同我妹一路食一路話好味,我老豆話:好滑好滑呀!你識唔識整呀?
我:...................一.一"

尋日開o左 mabel o既蜂蜜蛋糕食,
我媽話:好軟熟呀!同街買o既無得比!你識唔識整呀?
我:...................一.一" (我心諗:我整過幾次啦o咼! 證明我整唔出 mabel o既水準..==")

由於其他東東我自己一個人收埋慢慢食,
所以應該唔會再有俾佢地問我o既機會! xpp
(我癈事一拎出o黎,又問我識唔識整! 一.一")

mabel 俾得 3 o舊 鳳梨酥 我,我只係一日食一o舊,留o左一o舊今日食...
點知尋晚我隻貓"摷"我個袋,食o左我o舊 鳳梨酥 少少...
WA~~~
唔制呀!
我本來留番今日食o架~~

2 Comments:

At 1/27/2007 10:56:00 下午, Anonymous 匿名 said...

您識唔識整呀? 樣樣都要識整就係呢樣唔好識整 - 咕嚕肉~ >:)

 
At 2/25/2007 01:58:00 下午, Anonymous 匿名 said...

^___^ 哈哈, 貓咪咁叻, 自己去搵食物.

 

發佈留言

<< Home