再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期一, 1月 22, 2007

又買波波冷

我尋晚又o係大陸買o左 3 o舊 波波冷 返來...=="
其中一o舊係上次o個隻冷,我諗住駁番長條頸巾...
我問地下商場賣冷o個個人,原來佢話織 10 針就夠了!
(佢話最多都係 12 針)
唔怪得我織唔到咁長啦~~=="

而家我又好矛盾,我織緊個袖,我當然織埋先啦~
但我一日只織個幾鐘,又好似唔多夠時間咁...
2 隻袖我有排織了!
到我織起件衫都唔涷!
再織頸巾又遲,o的冷出年又唔興!
唉~~Photobucket - Video and Image Hosting


0 Comments:

發佈留言

<< Home