再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期六, 11月 04, 2006

川芎白芷天麻南棗燉魚頭湯




呢幾日都頭痛,又唔想食止痛藥,所以燉o左 川芎白芷天麻南棗燉魚頭湯 o黎飲...
川芎白芷天麻呢o的藥材,去藥材舖同佢講幾多人飲,佢就會執好一包俾你...
我呢包就執o左 $ 30-,係 2 人份量。

去街市買個大魚頭,都係 $ 1x-藥材洗淨,魚頭用少少酒(一湯匙)撈一撈佢,落埋水,燉 3,4 個鐘就可以了。 (記住要拍一大片薑)

但o的湯o既味唔係人人都鍾意,不過如果長期有頭痛/偏頭痛,飲o左自確係可以有幫助...

(轉載自網上)
功效:
驅風活血,健脾醒腦

說明:

天麻,是廣府人熟識而且常用驅頭風,止頭暈眩痛的要葯。其味甘,藥性平和。有平肝息風,定惊功效。常用於治療肝陽上亢之眩暈頭痛,惊厥癲癇,抽筋,中風癱瘓,高血壓,偏頭痛,肝腎不足之四肢麻木等症。

近代研究,天麻含天麻素等物質不但能安定鎮痛,還有抗炎,增強記憶,擴張外周血管,增強心腦血流,增強心腦對缺血缺氧的耐受力,因此而用於治療神經衰弱,神經性頭痛,三叉神經痛,血管神經神頭痛,長期伏之頸項刺痛,腦血管病之後遺症等。

而川芎藭,即川芎,川白芷,即白芷是活血驅風,行氣止痛要葯。
能擴張周圍血管,增強冠狀動脈血流,有較強的止痛鎮靜作用。
與天麻為伍,煲魚頭湯,不但有癖穢除血腥,增強本湯香甘鮮味,而且使湯水之葯力倍增。

大頭魚,因魚頭特大而得名。
此魚,味而葯性溫。

魚蛋白豐富而質優,有暖胃益人功效,是最正氣之淡水之魚類。大魚頭,有極為豐富之膠質,更有以形(魚頭)補形之妙。

天麻川芎南棗魚頭湯味香腴而鮮味,葯味俱全。

0 Comments:

發佈留言

<< Home