再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期二, 9月 26, 2006

Lucky~

收到 sms 話我中o左 電話公司 攪o既 xx週年 側田演唱會票 2 張!
有楊千嬅做嘉賓的! :>
我冇乜抽獎運的,一直都認為呢o的係電話公司呃人 sms費用的技兩...
估唔到我只係 send o左一次 sms去參加抽獎,就中了! :p
不過我以前都中過一次 joey/twins 演唱會門票了~~:p

上次睇 joey 都係好多年前!
當時我 7 點先入場,已經冇位坐了!=="
企到我腳都跛埋!
因為係不設劃位! (仲要實係派多多飛)
o的o靚妹仔中午已經去排定隊了!
試問我又點會咁早去同人迫呢?xp
今次相信又會係同樣情況!
如果有人出 $ 同我買 2 張飛,我一定賣~~
等我遲o的睇o下 "時價" 係幾多先~~ :p

0 Comments:

發佈留言

<< Home