再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期一, 1月 30, 2006

大年初二的水仙花



我種o既水仙o係大年初一、二發揮到佢o既功用~~

呢度一棵o乍!但都 ok 呀!好多花~
仲有好多花蕾未開~


年廿九o個晚,我o係板樟堂逛行時,
見到有舞獅 & 財神~
一見財神就知實有利是派啦~
我當然第一時間走去討利是...
當我幾經艱辛咁派到利是落我隻手,有個賤人竟然想從我手上搶去利是...
我當然唔會放手,經過一輪搶奪之後,我終於搶番根本屬於我o既利是~~!
雖然利是只係 2 毫子!
但個意義係最重要!

跟住就同幾個朋友去黑沙食燒烤,食到 2 點幾...
有人提議去"金沙"發新年財,於是我地一行人就去...
入到去佢地話每人夾 $ 100- 玩 21 點~
叫我坐落去,咁我根本唔識玩,於是被搖控地玩...
贏o下贏o下...根住又輸少少,又贏o下...
結果我個人贏o左 $ 1,100-
超開心!
果然財神爺好關照~~ :p

0 Comments:

發佈留言

<< Home