再見 Rainy day

尋尋覓覓,冷冷清清,淒淒慘慘戚戚...

星期六, 9月 02, 2006

LA CUCINA ITALIANA (我的意大利廚房) 食後感...

LA CUCINA ITALIANA (我的意大利廚房)

地址:氹仔 豬扒包對面左手面轉入去,去到盡頭的轉角位~

訂座電話: 827818

語言:全英文對答 (裡面侍應全部係賓賓,冇人識中文。)

今日我地一行六人去o左識呢間餐廳,因為聽聞 斜塔以前個廚師 轉o左o黎做~
(當然,一個廚房有咁多人,係邊個廚師就唔清楚了。)
結果,大失所望!
如果 5 粒星為滿分,佢只值 1 粒半 星!

總括o黎講,一個字:差!
絕對冇下次!我地 6 個人一路食一路彈!佢都算經典...
仲有,佢o的o野要等好耐!
趕時間千其唔好去...

首先,o的 service 真係差到無倫!
裡面有 4 個賓賓, 2 男 2 女!但就算你遞手叫佢地,佢地都當你透明!扮睇你唔到!
我地係咁叫 excuse me,佢地都扮聽唔到!所以我地每次想叫佢地攞o野,真係要叫足幾分鐘!
離譜!

當我地飲完湯後,佢開始拎食物o黎...
但佢係唔會同你地收o左o的湯碗! (張檯已經 full 晒)
叫佢收湯碗,佢就收一個!
簡直係踢一踢 郁一郁!總共叫o左 3 次,同佢講要收晒全部湯碗,佢先收!激死!

到o的食物o黎,嘩!等幾耐呀!等o既時候仲多過食!簡直等到天荒地老!
我地叫o左 2 個 pizza、 2 個意粉、 1 份牛扒、 1 份羊扒、5 個湯、 3 枝大水 (bonaqua)
埋單 $ 670-

先講o的湯:
2 個雜菜湯、 3 個忌廉雜菜湯雜菜湯都還好, 忌廉雜菜湯真係唔好味!好難頂!

意粉,恕我唔識欣賞!硬到不得了!
硬到好似落滾水淥一淥即刻拎起o個隻!超硬!
我地食到縐晒眉頭!
我地叫o左一個係三文魚意粉、一個係白酒蜆殼意粉,o的味一般...
仲要係一隻大碟裝好少好少意粉...

牛扒,叫佢 5 成熟,佢整出o黎絕對係 10 成熟!
韌到不得了!救命!

特色羊扒,一碟 3 件,好多油呀!
佢係羊排o黎...

2 個 pizza 叫做 ok !

水就真係, 成 $ 20- /枝好心就俾 葡國水啦!
俾埋晒o的 bonaqua...

p.s.但佢又好多鬼佬幫襯!
或者佢o的o野唔啱我地中國人口味o瓜~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home